La tahzan dear heart :')
POSTED ON Tuesday, 24 December 2013 AT 23:34
Me, miss you girls :(

Assalamualaikum dunia! Hi manusia kejam *lambai tangan*

Awak sihat tak? Awak tengah buat apa? Awak dah makan? Awak dah minum? Awak tak rindu saya? Awak sayang saya tak? Awak awak awak! *jerit* I'm here alhamdulillah sihat cuma batuk selsema sakit tekak. Suara dah macam ella dah ni hehehehe! Demam sikit je ni. Demam ngada ngada. Bak kata orang demam winduuuuuuuuuu~ Hehehehe! Sekolah dah nak bukak dah ni barang sekolah dah beli dah? Tahun depan saya budak spm. Wuuuuuu shereeeeeeeem! Tak sangkanya aku dah nak spm, dah nak habis sekolah dah :p Okay selamat kembali ke sekolah adik junior. Kakak comel ni senior awak ye tahun depan. Behave yrself ye junior junior. Hahahahaha lol.

Kamu bisa liat enggak gambar yg diatas tu? Okay tu gambar aku dgn my second family, my girlfriends, my supporter, my love one. Eh lebih lebih pulak :p I miss them soooooooooooooooooo much! Taktau nak describe cemana dah. Hahahahaha k. Lama tk meet, gelak sama sama, nganjing orang sama sama, luah perasaan sama sama pehtu gaduh gaduh pehtu pujuk pujuk. Eiiii comel je kan? Hahahahaha k. Nanti bukak sekolah kita buat semua tu sama sama lagi ye bby. Eiiii nanak sekolah :( Emm emm.

Tittle tu. Cuba baca "la tahzan dear heart". Kenapa? Apa yg sakit? Diri ni tak sakit cuma demam. Demam apa? Demam winduuuuuuu. Habistu apa yg la tahzan? Hati ni sakittttttt. Sakit sangat wakk :'( Saya taktahu nak describe mcm mana sakitnya. Orang yang kau paling sayang, yang selalu care pasal kau, yang selalu ada bila kau down tibatiba berubah tibatiba takda. Apa kau rasa? APA KAU RASA WEHH?!!! Mcm tulah aku rasa. Sakit sgt kan? Bukan, bukan my second family yg buat macam tu tapi my kesayangan :'( Dia hancurkan hati aku. Dia dah berubah tigaratusnamploh darjah. Sayang, i miss the old us. I miss the old you. Awak yang selalu ada bila saya down. Awak yang selalu care pasal saya. Awak yg tak pernah boring dengan saya. Sekarang kenapa awak berubah wakk? Salah saya ke awak berubah camni?  Saya mintak maaf wakk kalau salah saya :') Sumpah saya touching gila bila awak reply "kalau tk suka break je. senang kan?" Ye awak memanglah senang. Senangnya awak cakap. Senang bagi awak susah bagi saya. Bila dah selalu sangat camni mulalah rasa give up. Mulalah macam nak.......... Hmmm. Taktahu lah. Dah tak boleh keluar dah air mata ni haa. Penat dah. Setiap malam saya fikir kenapa awak berubah camni. Saya dah tak kuat dah wakkk. Dah tak kuat nak pertahankan relay ni SORANG SORANG. Kenapa sorang sorang? Sebab awak mcm tak kisah pun pasal relay ni. Dulu awak cakap mustahil boleh dapat saya. Sekarang awak dah dapat saya kenapa layan saya camni pulak. 

Awak ingat tak dulu awak selalu send sweet text kan? Ya Allah meltingnya hati ni bila baca! Sekarang? Dah takda dah. Morning/Night wish pun dah jarang dapat dah. Dulu masa saya gaduh dengan kawan saya, saya down sangat masa tu tapi nasib baik awak ada. Sekarang kita dah jarang wechat kan sayang? Saya faham awak busy. Tapi bila dah wechat layan macam nak taknak pulak. Haihh pebenda niiiii. Awak tahu tak, perempuan ni kan dia bukan ngada ngada tapi hati dia sensitif. Sweet text? Morning/Night wish? Lama tak contact? Small matter je kan semua ni. Tapi masalahnya sekarang ni saya tak boleh terima yang awak tu dah berubah. TAK BOLEH TERIMA. Dulu awak cakap taknak cari lain lah harapkan saya ni yang terakhir lah apa lah. Sekarang kenapa dah berubah? Saya sayang awak. Saya taknak relay kita sampai sini. KALAU BOLEH :') Tapi tolonglah saya nak balik awak yang dulu. Saya taknak yang sekarang ni. Yang sekarang ni buat hati saya sakit. Sumpah sakit! Saya bagi awak masa. Awak fikirlah baik baik apa yang saya wechat tu. Fikirlah apa yang baik. Fikirlah..... Saya penat dah menangis, penat berharap, penat pikir pasal awak pasal kita.

Saya taktahu apa yang saya buat ni. Saya taktahu sama ada betul atau tak. Saya taktahu wakkk. Otak saya buntu, dah tak boleh nak fikir. Setakat ni, ni lah yang saya boleh fikir. Saya tahu saya akan sakit dengan keputusan saya sendiri. Awak saya taktahu lah kan. And now i'm sooooooooooooooooooooooo sorry i've made decision i want to leave! Awak pun nak leave kan? Jadi kawan lagi bagus kan? Kita sama sama tak sakit hati. Saya tak sakit hati dengan perangai awak and macam tulah jugak awak. Saya sayang awak kalau boleh saya taknak macam ni tapi kalau ni yang terbaik untuk kita what can i say what can i say. Macam awak cakap "tak coup lama pun tp kalau ada jodoh ada lah" Orang cakap "Kalau kita sayang orang tu kita kena sabar and kena relakan hati ni sikit untuk lepaskan dia. Kalau betul dia sayang kita dia akan cari kita balik. Cepat atau lambat" Sekarang saya lepaskan awak :') It's over ((071013-241213)) Thanks fr this 2 months 2 weeks 3 days. Thanks sebab sabar dengan perangai saya. Thanks sebab caring dengan saya *sebelum awak berubah tu. Thanks sebab berani bagi saya jaga hati awak. Thanks untuk semuanya lah and I'm sorry fr my mistake yang tak dengar cakap yang ego yang tak pernah nak mengalah. SAYA MINTAK MAAF untuk semuanya. 

"Bulan tolong katakan. Bintang bantu bisikkan. Kepada dirinya. Kalau aku mahu jadi kekasihnya."
"Rindu rindukanlah diri ku. Sepanjang hari hari mu. Sayangku ku adalah milikmu."
"Aku merindukanmu. Setengah mati merindu."

Emm emm saya sayang awak tau, kbye................................... Assalamualaikum.