PMR is over right nowwwwwww!
POSTED ON Tuesday, 16 October 2012 AT 10:15
*senyumsampaitelinga.jpg*

Hai and Assalamualaikum my superb silent reader :)
Hai awak yang omey omey handsome handsome tuuuuuuu ♥ Sihat tak ni? Tengah buat apa tuuuuu? Seperti yang anda semua sedia maklum saya telah menjalinkan hubungan dengan buku buku PMR yang comel comel tuuuuu. Tak paham jugak? Saya kan budak PMR so kenalah study :) Setelah empat hari saya menduduki PMR. 

Selasa: BM K1, BM K2, Agama

Rabu: BI P1, BI P2, Geografi

Khamis: SC P1, SC P2, Sejarah

Jumaat: *tenangkan fikiran*

Isnin: MATH P1, MATH P2, KHB-ERT

Otak saya sangatlah stuck lagi lagi dekat paper Math tu. Macam nak terkeluar dah otak ni. Okay tipuuuuu -,- And finally PMR is overrrrrrrrrrrr! Syukur Alhamdulillah akhirnya habis jugak PMR setelah hampir nak termuntah saya mengadap buku buku yang sangat tebal tuuuu *aku baca buku ke?* Akhirnyaaaa merdeka jugak sayaaaaaaa! Happy gila woiii, rasa macam nak menjerit kuat kuat je bila dah keluar dari dewan tu :p Batch95 janganlah bash saya, janganlah jealous. Walaupun awak tu tak habis SPM lagi tapi awak tinggal berapa bulan je untuk berambus dari sekolah. Lagi best wehhhh tak sekolah dah. Kami masih ada dua tahun. K cedihhhhhhhhhh :( Okay dah berhenti mintak simpati...... Sekarang cuma perlu berdoa je supaya Allah lembutkan hati pemeriksa kertas tuuuu :) 
Ya Allah, Kau lembutkanlah hati pemeriksa yang menanda kertas jawapan kami. Semoga kami mendapat keputusan yang cemerlang dan mampu membanggakan ibu bapa kami :)
Dan kita tunggulah result nya akhir tahun nanti. Muka saya muka dapat straight A's keeeeeee? InsyaAllah, Aminnnnnn :) Ehhh dah lah, taktahu dah apa yang nak di merapukan lagi. Okay better stop hereeeeee~ Bye Assalamualaikum muah muah muah :*