Yeayyy trial PMR dah habissss!
POSTED ON Wednesday, 8 August 2012 AT 03:31
Hai Crush, saya comelkan? Besarnya mata aku XD

Assalamualaikum and Hi bloggers :)

Hai, korang sihat? Puasa tak harini? Sedar tak sedar harini dah hari yang kesembilanbelas kita puasa. Kan kan kan? Setakat ni aku puasa penuh lah belum ada yang cuti lagi. Okay dah berbalik kepada topik di atas sana tuuuuuuuuu, "Yeayyy trial PMR dah habissss!" Untuk pengetahuan korang semua aku dah start Trial PMR dah. Start dari hari Rabu yang lepas if I'm not mistake lah then today dah habis. Saya ulang balik, DAH HABIS! Dan ingin ku tegaskan disini bahawa saya sangat happy dan terasa nak peluk CRUSH kuat-kuat tanda sukaaaaaa *amboi gatalnya, nak peluk crush je ye.  Actually, I did not know how to describe it. But seriously I'm shooo happy. Seminggu trial, seminggu aku tak online, seminggu aku tak on twitter. Tapi weekend aku online jugak :p Math susah woiiiiii! Pecah kepala aku pikir jawapan, pikir-pikir last-last kertas yang aku hantar kosong jugak :p Okay dah jangan pikir-pikir lagi benda dah lepas kan, lupakan lupakan lupakan :) Aku berharap sesangat trial ni aku dapat markah yang cun-cun ♥ Aku dah buat sehabis baik, sebaik mungkin dah trial ni. Mohon cikgu-cikgu, tolong bagi markah cun-cun sikit ye *kelip-kelip mata* 

That's all assalamualaikum and bye :)